Najlepsza pora do wejścia na rynek e-commerce

Ostatnimi czasy tradycyjny handel boryka się z dość sporym kryzysem podczas gdy sprzedaż w sklepach internetowych rośnie w siłę. Przed rozpoczęciem pandemii rynek e-commerce rósł średnio 18% w skali roku. W jej trakcie został zanotowany aż dwukrotny wzrost, który ma utrzymać się do końca 2020 roku. Możemy również zauważyć pojawiające się na rynku e-commerce trzy nowe trendy, które w dużej mierze wpływają na tak dobre wyniki w sferze online. Są to: szybki wzrost sprzedaży online, przenoszenie się firm stacjonarnych do internetu oraz duża zmiana zachowań konsumentów, którzy o wiele chętniej wybierają zakupy w sklepach internetowych w celu minimalizowania ryzyka zachorowania.

 

Obecna sytuacja na rynku i w gospodarce sprawia poniekąd, że gwałtownie wzrasta sprzedaż w internecie. Konsumenci w tym momencie o wiele bardziej celują w zakupy online. Nie do końca jasne wymagania i obostrzenia powodują, że ludzie  w wielu aspektach przenoszą się do sieci. Pracujemy z domów, spotykamy się online, sprawy formalne i urzędowe załatwiamy w sieci i na koniec robimy zakupy przez internet w sklepach online.

 

Pandemia wpłynęła bardzo znacząco na praktycznie wszystkie branże, jednakże badania pokazują, że są takie które oczywiście sporo na tym straciły ale również pojawiają się takie, które na obecnej sytuacji korzystają i czerpią wiele korzyści. Jest to między innymi branża spożywcza, która odnotowuje znaczące wzrosty z racji tego, że oferuje produkty pierwszej potrzeby a na tym głównie klienci skupiają teraz uwagę. Kolejne branże to farmaceutyczna, wszelkiego rodzaju drogerie, które również oferują produkty największego zapotrzebowania. Za nimi nie odstają również firmy sprzedające elektronikę, sprzęty multimedialne, książki i różnego rodzaju akcesoria.

 

Niestety istnieją również branże, które straciły dużą część przychodów ze względu na pandemię. Największe straty dotyczą turystyki, branży odzieżowej oraz gastronomii.

 

Istnieje jednak element, który pozwala stratnym firmom na wyjście z kryzysu i dotarcie do nowych klientów. Mowa oczywiście o e-handlu czyli sprzedaży poprzez sklep internetowy. Jest to w tym momencie jedna z najlepszych opcji, którą można wybrać aby pomóc firmie w przetrwaniu jakże ciężkich czasów. E-handel daje możliwość wyjścia spoza lokalne kręgi i trafienia do większej ilości klientów. Wiadomym plusem jest również fakt, że obecnie ludzie preferują zakupy bez kontaktu z innymi osobami i czekania w kolejkach. Mamy też w Polsce bardzo dobrze rozwinięte zaplecze logistyczne, które umożliwia szybką i bezpieczną wysyłkę naszych produktów. W związku z pandemią możemy również skorzystać z lepszej oferty tych firm i wysyłać zamówienia taniej.

 

Obecna sytuacja poniekąd wymusza na przedsiębiorcach pojawienie się w sieci, dlatego warto jest zrobić to jak najszybciej. Nasza firma może Ci w tym pomóc poprzez kompleksową obsługę, w której skład wchodzi między innymi: tworzenie stron/sklepów internetowych, pomoc w przeniesieniu danych i treści na nową stronę, utrzymanie plików strony na bezpiecznym serwerze, konfigurację panelu administracyjnego aby spełniał Państwa potrzeby i umożliwiał szybką i sprawną edycję treści lub informacji na stronie, kampanie marketingowe w Google, identyfikację wizualną (logo, potrzebne grafiki, mockupy, wizytówki itp.).

 

Warto postawić na usługę, która zostanie wykonana pod okiem wyszkolonych specjalistów spełniających Państwa oczekiwania i stawiających na efektywne i proste w obsłudze rozwiązania. Proponujemy również Państwu dedykowanego opiekuna, który poprowadzi przez cały proces i zapewni wszelkie potrzebne informacje podczas trwania projektu. Działamy na rynku od ponad 14 lat a to jest gwarancją stabilności i pewności, że w późniejszym czasie, gdy będą Państwo potrzebowali zmian lub odświeżenia strony czy sklepu internetowego, będziemy stale do dyspozycji i chętnie rozbudujemy Państwa stronę/sklep.